عاشورائیان

صالحین حوزه جندالله
صالحین سپاه خواف 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صالحین حوضه جندالله و آدرس saga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 مهر 1394برچسب:محرم,روستای اسدآباد,شهر قاسم آباد,صالحین حوزه جندالله, ] [ 21:20 ] [ رضا نیکو ]

خانه ملت جلسه علنی امروز خود را در حالی به پایان رساند که شاهدخط و نشان مجلس برای آل سعود همچنین طرح استیضاح آخوندی بود.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 5 مهر 1394برچسب:خط و نشان,مجلس,آل سعود, ] [ 19:12 ] [ رضا نیکو ]

وزیر بهداشت درباره ادعایی که مطرح شده است که حجاج به دلیل گاز سیانول دچار حادثه و مسمومیت شوند، گفت: در چنین مواقعی شایعات زیاد مطرح می‌شود ولی مسلما این ادعا نیز می‌تواند بررسی شود کما اینکه معتقدیم بی‌تدبیری سعودی‌ها در حادثه منا مشهود بوده است

ادامه خبر ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 5 مهر 1394برچسب:حجاج,حادثه منا,گاز سیانول,مسموم,وزیر بهداشت, ] [ 19:4 ] [ رضا نیکو ]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اوحدی

بیرجند- مسئول بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: هدف آل سعود و گروهک هایی مثل داعش از بین بردن مسلمانان و اسلام است و درصدد هستند که کشورها را نسبت به جهان اسلام بدبین کنند.

بقیه اخبار ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:آل سعود,جهان,اسلام,بدبین, ] [ 14:6 ] [ رضا نیکو ]

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان حج و زیارت نخستین پرواز بازگشت حجاج ایرانی در ساعت 11 صبح روز دوشنبه  مهرماه در فرودگاه امام خمینی به زمین خواهد نشست.

بقیه اخبار ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:حجاج,بازگشت به وطن, ] [ 13:59 ] [ رضا نیکو ]

زیبا کلام در حالی در این مقطع زمانی تمام قد از آمریکا و رابطه با دفاع می کند که جنگ افروزی آمریکا در منطقه و کمک به آل سعود برای حمله به یمن باعث شد بیشتر زمان دولت عربستان صرف حمله به یمن شود و از امور حجاج باز بماند خادمانی که باید در خانه خدا به زائران خدمت می کردند به خواست آمریکا اسلحه به دست شده و قاتل زنان و کودکان بی دفاع شدند، در حادثه منا هم رد پای آمریکا و دخالت مستقیم و غیر مستقیم آمریکا دیده می شود.

بیا ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:روحانی,اوباما,فاجعه منا,زیبا کلام, ] [ 13:55 ] [ رضا نیکو ]

 

متن خبر در ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:داعش,تعرض,مشهد, ] [ 13:51 ] [ رضا نیکو ]

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان آخرین وضعیت کشته‌ها مفقودان و مصدومین فاجعه دو روز گذشته منا را تشریح کرد.

وی افزود: تا به این لحظه، تعداد کشته‌های فاجعه منا به 136 نفر رسیده است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد مصدومان و مجروحان به 99 نفر رسیده است.

اوحدی تصریح کرد: در این میان تا این لحظه 354 مفقودی گزارش شده است.

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:فاجعه منا,۱۳۶ کشته,مفقود ایرانی,, ] [ 13:47 ] [ رضا نیکو ]

متن حدیث یاد شده چنین است: «سیّئة تسؤک خیر من حسنة تعجبک؛ گناهی که تو را اندوهگین کند نزد خداوند بهتر است از کار نیکی که باعث غرور و خودپسندی تو شود(1)»

 

درتوضیح، این حدیث چند گونه گفته شده است:

بیا ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 23 مرداد 1394برچسب:عاشورائیان,خواف,زوزن,قاسم آباد,گناهی که از کار خیر بهتر است, ] [ 1:18 ] [ رضا نیکو ]

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: در خصوص پرونده مهدی هاشمی، ۲ نامه از سوی خانواده هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته شد که یک نامه در خصوص قضات این پرونده بود.



بیا ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 شماری از تروریست های گروه داعش در چند روز گذشته در شهر الشدادی در حومه جنوبی استان الحسکه به دست این گروه کشته شده اند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) تأکید کرد، منابعی در شهر الشدادی که گروه داعش آن را به پایگاه اصلی مزدوران و تروریست های خود و مکانی برای ارتکاب جنایات علیه اهالی در حومه الحسکه تبدیل کرده است، اعلام کردند که ابوعمر التونسی و طلاع خالد العلاوی الزرکه از جمله تروریست های کشته شده هستند.
این منابع افزودند: داعش در چهار روز گذشته بیش از 100 نفر از اعضای خود را کشته است. این اقدام براساس فتوایی صورت گرفته که برای مجازات فراری ها از نبرد در حسکه صادر شده است.
به گفته این منابع، داعش اجساد این افراد را بعد از اعدام، در منطقه المقالع واقع در غرب شهر الشدادی رها کرد.
گروه تروریستی داعش در چند هفته گذشته تلفات زیادی متحمل شده و دهها نفر از تروریست های آن در عملیات گسترده ارتش سوریه در شهر حسکه کشته شده اند.

برچسب‌ها:

معضرت دوستان چند وقت نبودم

فعالیتها های عمرانی:ساخت دوباب حمام از صفر تا100بامصالح ،ساخت یک منزل نیمه تمام،ساخت حوضچه جهت برداشت آب شرب،رنگ کاری ودیوارنویسی مدرسه،فرهنگی: بسته فرهنگی،یادواره شهداء،دعای توسل،مسابقات فرهنگی،کلاسهای قرآنی واحکام.سایر: اعزام پزشک به روستا،هماهنگی با اداره برق جهت تعویض معابر وتعمیر شدن تمامی معبر،هماهنگی با دامپزشکی جهت کلاس توجیهی وسم پاشی اماکن وامی وتوزیع بروشور ....

عکس ها در ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

دوازدهمین اجتماع مدافعان حرم چهارشنبه ۱۷ تیرماه مصادف با روز شهادت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) ساعت ۱۸ در میدان امام حسین (علیه السلام) برگزار می‌شود.

اجتماع مدافعان حرم تحت عنوان “لشکر علی ولی‌الله می‌آید” با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی عبدالرضا هلالی برگزار خواهد شد.

پیش از این یازده اجتماع دیگر از سوی مدافعان حرم به مناسبت‌هایی از جمله بزرگداشت شهدای افغانستانی مدافعان حرم و محکومیت حمله وحشیانه آل سعود به مردم مظلوم یمن برگزار شده بود

 

 

کلیپ ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

ابوعزرائیل از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق، رژیم سعودی را تهدید کرد که از سمت یمن وارد عربستان خواهد شد.
این رزمنده عراقی در دیدار با فرماندهان حرکت انصارالله یمن در بغداد گفت که به عربستانی ها می گوییم که از یمن به سوی شما می آییم.
ابو عزرائیل که نام واقعی او «ایوب فالح الربیعی» است، ۳۷ ساله سن دارد. گفته می شود که او کارش را به عنوان استاد ورزش در یکی از دانشگاه های عراق ترک کرد تا به نیروهای بسیج مردمی بپیوندد.
ابوعزرائیل شهرت خود را از کلیپ های طنزی که به صورت روزانه در طول عملیات آزادسازی شهر تکریت از دست داعش می ساخت، کسب کرده است.


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 28 تير 1394برچسب:ابوعزرائیل,فرماندهان,بسیج مردمی عراق, ] [ 7:19 ] [ رضا نیکو ]

یک تحلیلگر شناخته شده عرب در مقاله‌ای درباره پایان مذاکرات هسته‌ای ایران اعلام کرد این ایستادگی نتیجه‌دار ایران، درسی برای تمام جهان به ویژه اعراب است.

به گزارش فارس، «عبدالباری عطوان» یکی از تحلیلگران شناخته شده عرب در یادداشتی بر جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب نوشت سه موضوع حاشیه‌ای که رابطه مستقیمی با این جمع‌بندی نداشت و می‌توان تقویم حقیقی توافق هسته‌ای ایران با ۵+۱ را در آن خلاصه کرد این سه هستند:

بیا ادامه مطلب جالبه


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

توافق نامه هسته ای

 بقیه ادامه مطلب

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 تير 1394برچسب:جواد ظریف,مظاکرات هسته ای, ] [ 16:48 ] [ رضا نیکو ]

فرمانده نیروی زمینی ارتش، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از ویژگی های نیروهای مسلح دانست و گفت: این امر از طریق تبعیت محض از ولایت ممکن است و نیروهای مسلح هیچگاه نباید خود را درگیر حواشی و شیطانک ها کنند.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

ثبت نام ازبسیجیان جهت حضور در اردوی جهادی ومحرومیت زدائی


برچسب‌ها:

سید حسن نصرالله

بیا ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

مراسم گرامی داشت بیست و ششمین سالگرد ملکوتی امام خمینی(ره)

مراسم گرامی داشت بیست و ششمین سالگرد ملکوتی امام خمینی(ره) در حوضه جندالله قاسم آباد برگزار شد.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

چند نفس با روح الله


برچسب‌ها:

خندهچشمک

هههههههههههه


برچسب‌ها:

بنر تقدیم به  امام زمان عید مبارک

صالحین حوزه جندالله قاسم آباد


برچسب‌ها:

نیمه شعبان ، سالروز ولادت منجی عالم بشریت “حضرت مهدی (عج)

را به تمامی شیعیان و دوستداران آن حضرت تبریک عرض میکنیم

پیام ها ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

عکس های ایسگاه صلواتی روستای اسدآباد به مناسبت نیمه شعبان


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

امام جمعه روانسر گفت: امام حسین (ع) الگوی سپاه پاسداران است چرا که آن حضرت برای حفظ و حراست از دین اسلام از هستی خویش گذشت و اسلام را زنده نگه داشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا عبداله غفوری روز شنبه به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در نمازخانه سپاه روانسر از پاسداران به عنوان وارثان حقیقی میراث امام حسین (ع) نام برد که در اوج فداکاری و ایثار در راه احیای اسلام عزیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

 

بقیه ادامه مطلب


برچسب‌ها:

سرهنگ شیبانی: اگر آمریکا سنگی به طرف ایران اسلامی بیندازد دنیا شاهد خاکستر شدن ناوهای آنان یکی پس از دیگری خواهد بود.

به گزارش خبرگزارش بسیج از فارس، یادواره شهدای دانشجوی شهرستان استهبان به یاد و نام 5 شهید دانشجوی شهرستان استهبان در محوطه خوابگاه آموزشکده فنی امام حسین(ع)برگزار شد.
 
در این مراسم که کارکنان سپاه استهبان،بسیجیان،کارکنان ادارات و دانشجویان و مردم حضور داشتند سرهنگ محمدعلی شیبانی ضمن خوش آمدگویی خدمت همه میهمانان و خانواده های معزز شهداء،خطاب به دانشجویان گفتند:عزیزان دانشجو نباید لحظه ای از اوضاع جهان و منطقه غافل باشند،باید دائم اوضاع منطقه را رصد کنند و بدانند که سردمداران استکبار و در راس آنان آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب امروز چه اجحافی را در حق مسلمانان انجام می دهند.
 
ادامه ی مطلب

برچسب‌ها:
ادامه مطلب

«جشن روز خوابگاه ها» در حالی در محوطه خوابگاه‌های دانشگاه اصفهان برگزار شد که با حاشیه‌های تأسف‌باری همراه بود: از دیسکو کردن دانشگاه و رقص دسته جمعی دانشجویان تا به سخره گرفتن برخی مفاهیم دینی و ارزش های انقلابی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از صاحب نیوز،جشن روز خوابگاه ها در حالی با تدبیر و مدیریت مسئولان فرهنگی دانشگاه اصفهان در محوطه خوابگاه‌های این دانشگاه برگزار شد که با حاشیه‌های تأسف‌باری همراه بود.

این مراسم با حضور مازیار بازیار، خواننده پاپ و اجرای گروه موسیقی سنتی و همچنین گروه تقلید صدا در محوطه روبروی خوابگاه شهید رجایی دانشگاه اصفهان برگزار شد

بیا ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

عکس های آقا خامنه ای

عکس های آقا


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.


برچسب‌ها:
[ 1 فروردين 1389برچسب:, ] [ 1:0 ] [ رضا نیکو ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 68675
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

.


دريافت کد سر برگ